کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316326 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کدهای USSD جایگزینی برای نرم افزارهای همراه بانک

شاید تا کنون شما برای انجام برخی از فعالیت های بانکی خود نرم افزار همراه بانک مورد نظر خود را بر روی تلفن همراه نصب کرده اید و با آن کار می کنید. و یا اگر از طرفداران اسمارت فون های ویندوز فون باشید یا گوشی ساده ای دارید از استفاده برخی از این نرم افزارهای همراه بانک محروم هستید. جزء هر کدام از دسته های بالا که می باشیددیگر نیازی به نرم افزارهای همراه بانک ندارید.

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ نرم افزار همراه بانک امکانات بسیار ارزشمندی را در اختیار شما می گذاشت و تعداد مراجعات شما را به شعبه بانک شما را کاهش می داد. اما با این فناوری که بانک ها به سمت آن رفته اند دیگر نیازی به استفاده از همراه بانک ندارید و لازم نیست نگران آن باشید که نرم افزار همراه بانک مورد نظر شما بر روی تلفن همراه تان نصب نمی شود. با این فناوری خیلی ساده با شماره گیری عدد سه رقمی به امکانات بانکداری الکترونیکی دسترسی پیدا می کنید. این فناوری USSD نام دارد.

 نرم افزارهای همراه بانک

برخی از این امکانات شامل

اعلام موجودی

پرداخت قسط

مسدودی کارت

خرید شارژ

پرداخت قبض

مشاهده گردش حساب

انتقال وجه

فناوری USSD چیست؟

این فناوری یکی از امکانات شبکه های موبایل می باشد که این روزها در بانکداری الکترونیک و پرداخت های لحظه ای از آن استفاده می شود.
استفاده از کدهای USSD بر روی تلفن همراه باعث می شود که بتوانید عملیات بانکی را بدون استفاده از هیچ گونه نرم افزار خاصی بر روی تلفن همراه خود انجام دهید. کدهای USSD به معنای شماره های هستند که با علامت ستاره (*) شروع و با علامت مربع (#) ختم می شوند. اگر ذهن شما به سمت نحوه دریافت موجودی اعتبار سیم کارت رفت باید بگوییم درست حدس زدید نحوه بررسی اعلام موجدی حساب سیم کارت، یک نوع استفاده از کدهای USSD است.
USSD یک پروتکل امن برای تبادل اطلاعات حساس بین تلفن همراه و سرور پردازنده است. ویژگی خوب این کدها عدم وابستگی به سیستم عامل تلفن همراه است.
محیط ساده کار با این کدها باعث می شوند که بدون سردرگمی کارهای بانکی خود را به راحتی انجام دهید.

کدهای USSD چگونه کار می کنند؟

امروزه تبلیغات وسعی در مورد استفاده از این کدها انجام می شود. اما به راستی این کدها چگونه کار می کنند؟

ارتباط پیام از طریق USSD یا همان ارسال پیام از طریق کد دستوری شباهت زیادی به انتقال پیام از طریق SMS دارد. اما یک تفاوت بزرگ بین این دو وجود دارد و آن هم نحوه انتقال اطلاعات است. پیامک از مکانیزم ذخیره و فرستادن مجدد استفاده می کند در حالی که USSD در لحظه ارسال و دریافت می کند.
برای مثال شماره گیری #۱*۷۲۰* را در نظر بگیرید.

بخش اول آن که ۷۲۰ است نشان دهند اپراتور شما است و بخش دوم کد رزرو شده یکی از عملیات های بانکداری الکترونیکی است. شما با شماره گیری این شماره در بخش اول مشخص کرده اید که اپراتور شما بانک پاسارگاد است و بخش دوم درخواست اعلام موجودی حساب شما است. در این مثال اگر شما بخش دوم را در شماره گیری تایپ نکنید یعنی فقط #۷۲۰* را شماره گیری کنید پس از وصل شدن به اپراتور (که در اینجا بانک پاسارگاد است) اپراتور کدهای رزرو شده خود را به شما معرفی می کند و به همین ترتیب مرحله به مرحله با استفاده از کدهای رزرو شده عملیات بانکداری شما را انجام می دهد. (اگر شما قبلا ثبت کارت خود را انجام داده باشید می توانید با به یاد داشتن کدهای رزرو شده مستقیما با شماره گیری درست موجودی خود را دریافت کنید.)

USSD-1-600x216

معایب و خطرات USSD

یکی از بزرگترین معایب امنیتی که بر USSD نسل دوم یا همان GSM وارد است (شبکه ای که در حال حاضر در ایران استفاده می شود!) این است که زمانی که شما اطلاعاتی را برای سرور بانک تان ارسال می کنید که شامل شماره کارت، رمز دوم حساب بانکی و … است. به صورت رمزنگاری نشده (Clear Text) ارسال می شود.

پس اگر فردی به عنوان هکر در بین راه قرارگیرد و به این اطلاعات شما دسترسی پیدا کند می تواند این اطلاعات را به صورت واضح دریافت کند و از بستر اطلاعاتی شما به منظور دسترسی به حساب بانکی شما استفاده کند.

اما این مشکل در نسل سوم پوشش داده شده است و USSD رمزنگاری شده (Encrypt) است. یعنی اطلاعات به صورت رمزنگاری شده بین تلفن همراه و سرور بانک جابجا می شود. و هکرها امکان دسترسی به اطلاعات حساب بانکی شما را ندارند.

برای مشاهده USSD بانک مورد نظر خود بر روی اسم آن در پایین کلیک کنید.

ملی(#۷۱۷*)، ملت(#۷۱۲*)، پاسارگاد(#۷۲۰*)، پارسیان(#۷۰۸*)، مسکن(#۷۳۷*)، رفاه کارگران(#۷۲۹*)،انصار(#۷۶۳*)، آینده(#۷۴۵*)، صادرات(#۷۱۹*) و سینا(#۷۲۷*)

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24259 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/10/03 تعداد مشاهده: 2017
سافت گذر
نظرات بینندگان

محمدرضا رضوي 1393/10/04 07:07
این وسط هزینه ی SMS ها رو کی می پردازه؟ برای دریافت یک صورت حساب ساده باید 5 الی 6 تا SMS رد و بدل بشه که وقتگیره و بقول خود تون هم با این سیستم ها در ایران امنیت ندارهlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
زکریا رحمانی 1393/10/03 10:25
من با دو بانک در مورد این کدها کار کردم
بانک ملی
وبانک پارسیان هرچند تو پارسیان حسابی ندارم اما خیلی از کارهامو راه انداخته و خیلی خوب بوده بقیشون خبری ندارمlay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet